שלום לכולם,
על כמה מדהים בסיני, יש מספיק פוסטים.
אבל רציתי לדבר על משהו אחר.
הילדים בחצי האי הזה חולים על במבה.
הם לא מבקשים כסף או נעליים (ילד בן 8 יחף מוביל גמל) – מבקשים במבה.
תביאו שקית של במבות קטנות ותחלקו להם, תראו את העיניים שלהם נוצצות
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך