שלום לכולם? אני ועוד כמה חברים רוצים לרדת לסיני ושאלתי קרובים והמליצו לי ממש על ליטל הד. אז השאלה שלי היא א' איך אני בכלל סוגר מקום בליטל הד, דרך airbnb, או דרך אתר כלשהו? וב' האם מישהו ממליץ על מקום לצעירים שיש בו חושות בחוף וסטלבת?? פתוחים להצעות? תודה לעונים?
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך