שלום לכל חברי הקבוצה, אני נוסע בפעם ראשונה לסיני, יותר נכון מתכוון .
יש לי מספר שאלות , איפה מומלץ לנוע לנופש שר מאר שיך , שזה לוקח שלוש שעות נסיעה אם כן ברכב או במונית , אם במונית אז מה מחירים של מוניות ואם רכב האם מומלץ ומה צריך לקחת בחשבון ?
אופציה שניה טאבה קרוב לגבול סיעה עד שעה , השאלה מה יש לעשות באבה חוץ מלון ועוד פעם אותה שאלה רכב פרטי מונית או כל דרך אחרת ?
תודה לעונים המהירים .
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך