שלום , נוסע מחר לשארם אלשייח.
1)האם יש מישהו שמעוניין להצטרף למונית מהגבול.
2)עוד לא סגרנו בתי מלון, אם יש בית מלון מומלץ בשארם (הכל כלול)
3) איפה אפשר להחנות את האוטו באילת ?
4) האם ידוע על לכם מגבלה לצעירים , הבנתי שיש בתי מלון שמקבלים רק זוגות/משפחות.
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך