טוב לי ולחברות יש כמה שאלות אם תוכלו לעזור מצויין?
•האם יש צורך להחליף לדולרים לפני הציינג׳ במעבר ועד כמה זה גרוע לבוא עם כסף ישראלי?
•חוץ מהמהמעבר יש מקום אחר להחליף כי הבנו שעוקצים סתם במלא עמלות?
•יש מסיבות טבע כרגע בשארם א שייח?
•האם מסוכן לחנות ליד המעבר ואיפה חונים אם כן ?
•אמרו לנו שבצד המצרי עדיף להמיר את הכסף (בציינג׳)
האם זה נכון והאם אפשר להמיר שם כסף ישראלי או רק דולרים?
תןדה לעוזרים❤️
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך