המלצה רותחת לנהג! ????????????????????????
תכירו את אבו אחמד, נהג זהיר מאוד, אכפתי ודואג לנוסעים שלו!
לפני חודש נסעתי איתו לרסטאן והשבוע הוא הסיע אותי ואת חברות שלי, נסיעה ארוכה מאוד עד לשארם!! (4 שעות).
בביקורים שלי בסיני היו לי כמה חוויות לא נעימות עם ״נהגי מירוצים״ ואבו אחמד פשוט שינה את כל החוויה, נסע לאט ובזהירות, לגמרי הרגשנו בטוחות!!
אז אני ממליצה עליו בחום כי פשוט מגיע לו!
תעשו לכם טובה ואל תתפשרו על נהגים, זה החיים שלכם, לכו על בטוח????????????????
אבו אחמד- +20 100 622 5550
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך