היום אנחנו עוזבים את דהב חזרה לארץ.
חייבת להמליץ על נהג בשם מוסא מדהב.
איש מקסים,חביב,אינטליגנטי.דובר עברית ואנגלית.
להבדיל מ"זמן סיני" הוא דייקן .כשהוא אומר שעה הוא מגיע 5 דקות לפניי ומחכה לנו.
היינו משאירות לו הודעה ומייד היה חוזר אלינו.
כל ההמלצות שנתן לנו על מסעדות,קניות היו מעולות.
בקיצור אין עליו.
מומלץ בחום!!!!
טלפון: +201005738264
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך