חברים!!!
אנחנו נשנו פעם ראשונה ולפי המלצה בכרנו שארם אל משך ומלון DIAMOND SUNRISE.מאוד חשדנו כי הינו רגילים לשירות ואיכות של אנטליה.אנחנו זוג עם ילד בן 10.הינו מופתעים ממש מהשירות ואיכות ויחס מאוד חם.ממליצה בחום.התלהבנו .
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך