חזרתי מנואיבה אתמול. בחוף של הדיונה הקטנה פגשתי מוכרת צמידים מבוגרת. שוחחנו קצת והיא שאלה אם יש לי סנדלי שורש משומשות לילדות למכור לה. הבת שלה מוכרת צמידים, 10 שעות כל יום, ויש לה רק קבקבים ישנות. יש לי כמה זוגות בבית אבל הן לא היו איתי.
אז בקשה – אם אתםן יורדים/ות לסיני בקרוב ויש לכםן סנדלי שורש משומשות, אנא קחו אותן איתכם ומסרו לילדים ולילדות על החוף. הם ישמחו מאוד.
ואם מישהו עובר דרך באר שבע וירצה לקחת את הסנדלים שהבנות שלי כבר לא אוהבות, אשמח מאוד למסור אותן. תודה <3
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך