פעם ראשונה בסיני אבל לפי מה שראיתי – מי שמגיע בין השעות 6 בבוקר עד לקראת 11 הולך להיתקע 3 שעות לפחות בגבול – כניסה ויציאה.
אני הגעתי ב 1 וחצי ביום ראשון – 40 דקות וסיימנו הכול. כנל גם ביציאה – הגענו ב 17:00 לגבול ותוך 40 דקות סיימנו ביום חמישי האחרון. גם ביום זה ראיתי תמונות של אנשים ב 8 בבוקר עם תור של 3 שעות.
עוד טיפ שבאמת הקל על הכול… קחו לכם ליום האחרון לילה באילת רק להירגע ולישון.. צברו כוחות לנסיעה חזרה הביתה.
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך