המלצה חמה על
“Mishmish Wood House” בראס אל שטן.
מתקשה למצוא תמונה אחת שיכולה להמחיש את עוצמת הנוף המרהיב והעוצר נשימה של המקום הזה.
אבל החיוך שלנו ממחיש שילוב של אוכל מצויין, שייקים חלומיים, קמפ נקי, מאובזר, מתוחזק ומרווח.
גולת הכותרת היא ״מישו״ (הבעלים של הקמפ) והצוות האדיב והנחמד שמקיף אותו. הכנסת אורחים יוצאת דופן, ירידה לפרטים הקטנים, מענה מיידי לכל צורך ולב רחב! רואים כמה הוא אוהב את הבייבי שלו וזה ניכר ביחס.
כל אחד צריך מישהו בסיני, אבל מביני עניין יודעים ש״מישו״ יש רק אחד.
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך