המלצה חמה על מלון charmillion club aqua park
הגענו למלון ביום ראשון בשעה 13:00
קבוצה של 14 איש
התקבלנו בזרועות פתוחות ובשמחה
את החדרים קיבלנו מיד, למרות שרשום שצ'ק אין אמור להיות בשעה 14:00
לאנשי הקבלה היה חשוב שנספיק לארוחת הצהריים אז הם מיהרו לקלוט אותנו
החדרים היו נקיים ומסודרים מרווחים ונוחים
ארוחות:
בכל הארוחות יש מבחר גדול, השאלה אם אתם זורמים על כל דבר באוכל.
ארוחות בוקר טובות מאוד, יש מלא מבחר
ארוחות צהריים סבירות לגמרי, האוכל תפל והמלח שלהם לא מלוח ????
ארוחות ערב עם מנגל בחוץ (אל תחפשו בפנים, הבשרים מחכים בעמדת המנגל)
למי שמזמין הכל כלול יש הכל מהכל ובשפע
אנחנו לא באנו בשביל האוכל ולכן לא התאכזבנו
קיימים דברים בתשלום נוסף כמו פופקורן 20 לירה (2.5 ₪ בערך)
מנגו 50 לירה (6 ₪ בערך)
ויש עוד כמה בודדים נוספים בתוספת תשלום
באחד הערבים היתה מסיבת קצף בבריכה, בתוספת תשלום 100 לירה לילד ו- 200 לירה למבוגר מגיל 13
כולם נהנו מאוד
עובדי הניקיון בחדרים מקסימים ואדיבים
עובדי הבריכה אחראיים ועירניים
עובדי הקבלה עזרו לנו בכל פעם שהיינו צריכים אם זה להזמין מונית במחיר סביר ועם נהג אמין
אם זה למצוא את הדרכונים שאבדו לאחד האורחים שהיו איתנו ????, הם לא נחו עד שמצאנו אותם, טוב גם אנחנו לא נחנו ???? (נשכח ברכב של הנהג ביום ההגעה למלון)
והשוס הגדול, הבן שלי חגג יום הולדת באחד הימים אז עשו לו חפלה אמיתית בחדר אוכל
לסיכום היה מקסים ומהנה
נחזור שוב בהחלט!!!