סיני טיפים והמלצות
סיני טיפים והמלצות

אני מאוד מתלבטת ואשמח לעצת יודעים… מגיעה עם שתי ילדות תוססות, והורים מבוגרים, האם להגיע ברגל ולקחת סיכון של כמה…

אני מאוד מתלבטת ואשמח לעצת יודעים… מגיעה עם שתי ילדות תוססות, והורים מבוגרים, האם להגיע ברגל ולקחת סיכון של כמה שעות בעמידה וחום בתור במעבר? או לנסות לכנס עם הרכב ולפחות יהיה יותר נוח וקריר…. מה דעתכם, תודה

אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך

קבוצת הפייסבוק

הפוסט הנ"ל נכתב על ידי אחד מחברי או חברות קבוצת הפייסבוק "סיני טיפים והמלצות" לפני 7 שנים. שמו או שמה לא מופיע באתר מטעמי פרטיות וגלוי עבור משתמשים החברים בקבוצה בלבד.

ניתן להצטרף לקבוצה ממש כאן.