בהלוך הגעתי לסיני במטוס, בחזור באוטובוס. בשניהם לקח לי כמעט אותו זמן.
נהוג לחשב רק את זמן הטיסה מול זמן הנסיעה אבל בפועל צריך לנסוע לשדה התעופה, להגיע אליו שעה וחצי לפני הזמן, הטיסה לא תמיד יוצאת בזמן, כשמגיעים לרמון צריך לחכות לאוטובוס ולוקח כמעט כשעה להגיע לטאבה כי הוא עושה סיבוב סביב המלונות עם עצירות.
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך