סיני טיפים והמלצות
סיני טיפים והמלצות

תגידו שאני נכנסת עם רכב הרי משלמים 400 לירות על כל אדם ברכב, זה כולל גם תינוקות משהו יודע במקרה…

תגידו שאני נכנסת עם רכב הרי משלמים 400 לירות על כל אדם ברכב, זה כולל גם תינוקות משהו יודע במקרה אולי יש פטור עד גיל כלשהו?

אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך

קבוצת הפייסבוק

הפוסט הנ"ל נכתב על ידי אחד מחברי או חברות קבוצת הפייסבוק "סיני טיפים והמלצות" לפני 7 שנים. שמו או שמה לא מופיע באתר מטעמי פרטיות וגלוי עבור משתמשים החברים בקבוצה בלבד.

ניתן להצטרף לקבוצה ממש כאן.