היי חברים??♀️
ביום שישי אנחנו יורדים לסיני (4 אנשים)
מתאכסנים במלון Strand Beach and Golf Taba Heights .
אשמח לקבל המלצות למי שהיה במלון, מה אפשר לעשות בערב.
בנוסף אשמח לקבל מספרי טלפון של נהגי מונית שיאספו אותנו מהגבול (ואם אתם זוכרים מחיר זה בכלל יהיה מהמם)
תודה רבה לכל העוזרים??
* פוסט זה מכיל תמונות אותן ניתן לראות בפוסט המקורי המופיע בקבוצה
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך