אנחנו זוג שעוד אף פעם לא נסע לסיני ויש לי כמה שאלות אשמח אם תוכלו לעזור?
1) כמה זמן מראש צריך לקנות כרטיס מעבר לסיני, כמה הוא עולה לבן אדם והאם יש מצב שגם אם קנינו לא נוכל לעבור
2) איך עובדות המוניות וההסעות מהגבול (לשארם) וכמה עולה בדרך כלל
3) בבוקינג על רוב בתי המלון רשום שיתכנו עוד חיובים אשמח לדעת מזה אומר
תודה לעונים וחג שמח❤️❤️
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך