היי! זוג, פעם ראשונה בסיניי,
יורדים ב24-30/06
מעוניינים לישון 3 ימים איפשהו במלון כמה שיותר טוב (אשמח להמלצות)
(24-27)
שיש ליד איזשהם אטרקציות או אולי קזינו(?)
ולאחר מכן נוסעים לפרדייס קאמפ בביר סוויר, (27-30) אשמח לשמוע איזה אטרקציות שווה לעשות ואיזו לא ואיפה הכי כדאי לישון בשלב הראשון של הטיול כי אותו עוד לא סגרנו
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך