מתוכננת להגיע לסיני ב 9.6 בסביבות השעה 14:00.
(סורי על חוסר הידע, נהיה לי סלט עם כל המידע).
אנחנו לא עוברים דרך נתב"ג.
הבדיקה הראשונה להבנתי, אמורה להיות עד 72 שעות..?
חשוב הדיוק בשעות?
כלומר את בדיקת הקורונה בארץ- אני צריכה לבצע ב 6.6 בשעה 14:00?
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך