נוסעים לחמישה ימים שבת בבוקר עד חמישי בבוקר .
פעם ראשונה בסיני , ממליצים לוותר על נואיבה ולרדת ישר לדהאב (בהנחה שאנחנו רוצים גם 2 לילות בשארם משלישי עד חמישי) ???
ולגבי הבדיקה יש למישהו תשובה חד משמעית עם האפליקציה של התו הירוק מספיקה ??
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך