היי! נניח ויש דרכון עם תוקף קצר- רק חודשיים אחרי תאריך הכניסה לסיני, ואין זמן להוציא דרכון חדש כמו שצריך.
מה האפשרויות? אפשר להוציא דרכון מהיר כמו בנתב"ג? צריך לעשות את זה בנתב"ג? אפשר לסמוך על זה שהמצרים בסה"כ סימפתיים?
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך