אני צריך עזרה מאפס:
1) במה כרוכה נסיעה לסיני? אני מבין שאני צריך לקנות ויזה? אם קניתי כרטיס טיסה בארקיע זה חובתם לדאוג לי לויזה?
2) אני מבין שיש כעת חובת בידוד של 10 ימים כשחוזרים?
3) יש בסיני גם פארק מים? שחייה עם דולפינים?
סליחה על השאלות הבנאליות (אם הינן כאלו בעיני מי מהוותיקים)
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך