לאור כל הפוסטים על העוקצים בסיני
החלטתי לפרגן לקאמפ סולטנה של מקבול בנואיבה
חזרתי אתמול וחוץ ממדהים אין לי מילה רעה לומר.
החל מהשירות המקסים ומלא דאגה של כל הצוות ולבדוק כל הזמן שהכל בסדר איתנו ושלא חסר לנו כלום, כל התפריט רשום בעברית עם מחירים ליד, יחס חם וזמין כמעט בכל שעה וחדרים שווים…
ממליצה בחום אין עליהם חד משמעית אחזור לשם ויש להם גם נהג תותח בשם רקאן שדאג ולקח אותנו ועזר לנו.
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך