פעם ראשונה בסיני עם בת הזוג, כרגע סגרנו מקום בנועיבה, אבל אני רואה שיש הרבה דיבור על דהב…
האם באמת הכצעקתה ? האם דהב ביי פאר יותר שווה מנועיבה ? האם נועיבה היא רק חול וים ? או שיש עוד משהו לעשות שם ?
התכנון שלנו הוא גם קצת אטרקציות מגניבות וגם סתלבט ושנורקלינג
מעדיפים אך ורק חושה כיפית על הים, וכמה שיותר איכותית, האם יש כאלה בדהב ?
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך