מתכוונים להתארח בסוף מאי במובנפיק טאבה זוג ו 3 ילדים
מהססת אם כדאי להזמין רק ארוחת בוקר או חצי פנסיון.
האם יש מסעדות מתאימות למשפחה בסביבת המלון במחירים סבירים?
כמה בממוצע עולה ארוחה?
אנחנו לא אוכלים בשר בחו"ל
הילדים פיצות, פסטות וציפס
ואנחנו גם אוכלים דגים.
תודה לעונים
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך