היי!
אחרי שגללתי פה שעתיים ואין לי תשובה לזה..
מחוסנים –
*יכולים בבקשה לכתוב איך התנהלה בדיקת הטפסי קורונה שלכם בגבול המצרי?*
(ספציפית אם סקרו את הברקוד של משרד הבריאות או רק הסתכלו על התאריך האחרון של חיסון).
יש לי 3 חיסונים, ועברה מעל חצי שנה מהחיסון האחרון (בנוסף החלמתי, אבל זה לא מעודכן בטופס של מרד הבריאות). אני מנסה להבין אם באמת יש צורך בבדיקת קורונה.
תודה!
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך