יש לי שלושה חיסונים רשומים בתעודת קורונה, אולם עברה חצי שנה מאז השלישי…
האם המצרים מחשיבים זאת לפג תוקף, או רק לפי ההגדרה של ישראל?
האם מישהו נבדק/ נשאל על סיטואציה כזו? האם מישהו הוחזר בשל כך? או שרואים תעודה עם ברקוד ועוברים?
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך