שלום חברים!
אם אני מחוסן ב 3 חיסונים ועבר חצי שנה מהחיסון האחרון.. צריך לעשות בדיקת קורונה ?
ויש כאן מישהו שעשה בדיקת קורונה במדא ולא העבירו אותו ? בדיקת קורונה באנגלית וברקוד שמתאימה ליציאה מהארץ לפי מה שרשום..
תודה לעונים??
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך