שאלה למי שירד עם כלב לסיני.האם ביקשו מכם בחזור בצד הישראלי בדיקת נוגדני כלבת?( הכוונה לשהייה של פחות מ10 ימים בסיני..) החתמנו את הוטרינר המחוזי שזרק משהו בענין. לא ברור אם זה כי הוא היה דוחה כשלעצמו או שזו האמת… הלפ.. אמורים לרדת על הכלבים שלנו מחר. תודה רבה לעונים??
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך