צהריים טובים חברים ,אנשים שחוזרים מסיני והם רוצים
מונית מהגבול לכיון הרכב איפה שחניתם זה עלות 25 שקל 30שקל גג הנהגים פה מנצלים אותכם 50 60 שקל זה לא נכון תבקשו להפעיל מונה וזה יצא 25 שקל נסיעה של שתי דקות ,ולשתף את הפוסט הזה !!!!
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך