מנסיונכם, האם מספיק להזמין חדר דרך התכתבות בווטסאפ מול המקום? זה מספיק אמין? הם מכבדים ושומרים את המקום? או שבטוח יותר דרך בוקינג?
הזמנתי לניו מון דרך הווטסאפ, אישרו לי הזמנות, חוששת שאולי זה לא יכובד כשנגיע. מה דעתכם?
או להתקשר שבוע קודם לוודא?
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך