בגלל נוהל חריג: ארבעה ישראלים לא הורשו לעלות על טיסה משארם א-שייח'
ארבעה ישראלים שנכנסו לסיני דרך מעבר טאבה ורכשו כרטיסי טיסה משארם לארץ גילו שהחוק המצרי מחייב את המטיילים לצאת מהמדינה באותה הדרך שבה נכנסו. לטענתם, בחברת ישראייר, דרכם רכשו את הכרטיסים, לא סייעו והם נאלצו בסוף לקחת מונית על חשבונם לגבול ולפנות למשרד החוץ. מישראייר נמסר: "ניסינו לקבל עבורם אישור חריג אך לא נענינו בחיוב"
https://www.mako.co.il/travel-news/israel/Article-5c16ee96cf28081026.htm?utm_source=Whatsapp&utm_medium=Share&Partner=Whatsapp_Share
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך