לגבי נסיעה ממעבר טאבה לשארם:
1. חבר אמר לי שזו נסיעה לא נעימה בכלל למשפחה עם ילדים (בני 9 ו-7) – האם זה נכון?
2. אם אני מגיע ברכב מהמרכז, איפה אני אמור להשאיר את הרכב שלי באילת?
3. מחיר טיסה בתאריכים שלי 18 עד 27 באוגוסט הוא 7,500 ש"ח לארבע נפשות ואפילו אין טיסה ישירה בחזרה וצריך לחזור דרך טורקיה (כי דרך קהיר זה עוד יותר יקר למרבה האירוניה) – האם זה שווה את הפער העצום ממחיר הנסיעה לשם ברכב?
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך