היי. מספר שאלות מי יוכל לעזור?
מתכננים לרדת לקראת שבועות ומפחדים חוששים ויראים מהתור בגבול. האם מעבר עם רכב מקצר את התורים האימתניים ברגל?
ולגבי הנחיות הקורונה האחרונות. האם עדין דרושה בדיקת pcr ללא מחוסנים במעבר הגבול לסיני?האם דרושה בחזרה?
תודה מראש?
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך