היי חברים!
אני ובן הזוג שלי מתכננים להגיע בסוף יולי לסיני עם הרכב…
אנחנו מתלבטים בין שארם לדאהב.
ממה שהבנתי אלו היעדים המומלצים לצלילה ושנורקל.
איזה יעד הייתם ממליצים יותר? (גם מבחינת נסיעה, שלא נרגיש קייטנה במלון ומבחינת הצלילה)…
תודה רבה ??
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך