היי מה נשמע, אנחנו חבורה של ארבעה משוחררים מתכננים שבוע בסיני ואנחנו מתלבטים איך לחלק את הטיול מבחינת מקומות. תוכלו להמליץ על מלונות(לא חושות או קמפינג כי ראינו מספיק שטח בצבא) בדהב ושארם והמלצה על חלוקת הטיול למקומות הללו.
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך