זה מה ששלחתי למנהל של רוב הנהגים בסיני
ערב טוב מוחמד
היום איבדנו 2 צעירים עם נהג שנסע כמו מטורף אני מבקשת מימך כאימא אחות ילדה לבקש מכל הנהגים שלך לנהוג לא יותר מ90 קמש גם אני הערתי לנהג שניכנסנו לטאבה כמה פעמיים עד שממש התעצבנתי והורתי לו להוריד עכשיו מהירות אנא מימך זה חיי אדם שום כסף לא שווא חיי אדם קח את זה ברצינות ולצומת ליבך בבקשה
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך