שב"ש לכולם,
מחפש המלצה על נהג רגוע ובטוח מהגבול לשארם,
ל-7 נוסעים. עדיפות לרכב ממוזג ובמחיר שפוי (עד 100$ לכיוון).
שאלה נוספת: אחד הנוסעים, ילד בן 2. האם צריך כיסא תינוק מבחינת החוק המצרי והאם קיימת אופציה כזו במוניות שם?
מתכננים לנסוע ב-07.08 בשעות הבוקר. מי שמעוניין להצטרף בשביל לסגור מיניוואן ולהתחלק בעלות הנסיעה, מוזמן לפרטי.
תודה מראש ??
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך