רוצה באמת לפרגן פה ל Makboul Ebidallah .
חזרתי עכשיו משבוע בסיני, 3 לילות בגרין ביץ׳ ו3 אצל מקבול.
מקום יפה מאד, מושקע עם מלא פינות ישיבה. לפי מה שראיתי והאנשים שפגשתי מתאים גם למשפחות גם לצעירים.
מציעים לך באמת כל מה שאפשר, עם זה מהשירות המעולה והאוכל המצויין עד לשיט בסירה לאזורי צלילה או מוניות לגבול/כל מקום אחר .
באמת שאחרי שעברתי מהגרין ביץ שהיה סבבה התרשמתי מהקאמפ של מקבול (65 שח ללילה ל4 אנשים כולל א בוקר)ברמות ואני ממליץ לכל מי שמחפש ללון בנואיבה לדבר עם מקבול , לא תתחרטו!
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך