סיני טיפים והמלצות
סיני טיפים והמלצות

כולם פה מתלוננים על נהגי המוניות באילת ואני דווקא רוצה לציין לטובה 2 נהגים, שפגשתי בדרכי ממש במקרה… הראשון פגשתי בהלוך,…

כולם פה מתלוננים על נהגי המוניות באילת ואני דווקא רוצה לציין לטובה 2 נהגים, שפגשתי בדרכי ממש במקרה…
הראשון פגשתי בהלוך, לקח אותנו לגבול במחיר הוגן, עזר לי מאוד, היה שם תור ולא רציתי לחכות עם הבנות אז לקח אותנו לחוף של מוש ואח״כ כשלא הצלחתי למצוא מונית מהחוף לגבול, התקשרתי אליו והוא בא לעזרתי, אז תודה רבה איש יקר.
את הנהג השני תפסתי במקרה ביציאה מהגבול, פשוט זינקתי לו למונית ? וגם הוא לקח אותנו במחיר הוגן אז תודה רבה גם לך ??

תודה לכם אנשים הגונים, תודה רבה, ושתהיה לך פרנסה טובה בשפע!!!

אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך

קבוצת הפייסבוק

הפוסט הנ"ל נכתב על ידי אחד מחברי או חברות קבוצת הפייסבוק "סיני טיפים והמלצות" לפני 4 שנים. שמו או שמה לא מופיע באתר מטעמי פרטיות וגלוי עבור משתמשים החברים בקבוצה בלבד.

ניתן להצטרף לקבוצה ממש כאן.