אז ככה
יורד לבד יום שישי הקרוב פעם ראשונה אחרי הפסקה של 14 שנים
(לפני כן הייתי נוסע פעמיים בשנה במשך עשור).
מה מחפש?
חדר/בקתה עם מיזוג,
אזור: ביר סוור/מחש/ראס שטן
שקט אך לא מת (בלי בוקסות, אולי קצת בוב מארלי כמו פעם)
דליל אך לא ריק (שגם מתאים לזקנים בני 46)
אוכל בסיסי
שנירקול חביב ושלא יהיה יקר מדי.
תודה למגיבים.
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך