היי לכם ! מתרגשת להיות כאן ? בשבוע הבא (18-23) מתכננת לרדת לסיני מיום ראשון עד חמישי .
יוצאת מאיזור ראש העין בלי רכב.
זו פעם ראשונה שאני עושה משהו כזה, ועוד לבד!!!
אני מחפשת :
שותפים
טרמפים אפשריים
המלצות
ובכלל להבין איך להערך לדבר הזה .
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך