היי, זוג נוסעים פעם ראשונה לסיני לשבוע בתחילת אוקטובר
בחודש שביעי להריון לכן לא מוותרים על נוחות ופינוק במידת האפשר?
שוקלת איך לחלק את השבוע, חשבתי לחלק ל-3 לילות במלון מובינפיק טאבה
ואז להגיע לNoeiwba Lodge עם הצימרים על החוף לעוד 3 לילות לאווירה יותר אותנטית
או אולי בכלל לוותר על המלון? (לא מתכוונת לאכול במלון אלא לקנות בסופר ולהביא מהבית בגלל החשש לקלקול קיבה בהריון)
תודה לעוזרים????
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך