היום הגענו לגבול סביבות שלוש, היה ריק יחסית, והתור עבר מהר, ממליצה לקחת עטים ולמלא את הטפסים לבד, להכין כסף לאגרה, ולהכין מונית שתחכה לכם. הנסיעה לדהב אמנם היא רק שעתיים אבל הדרך התארכה כי המשטרה התעקשה שיעשו שיירה, הנהג עצר איזה פעמיים למילוי סולר, והיינו צריכים שירותים לפחות פעם אחת.
עוד משהו חשוב- המס במלונות עומד על 27 אחוז!!! בבוקינג לא כתבו את זה כשהזמנתי את המלון, אני בודקת הזמנות מלמעלה למטה, וזה לא היה כתוב! או שמישהו הצניע את זה ממש טוב, אז שימו לב היטב לאותיות הקטנות!
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך