חג שמח ושבוע נפלא לכל המטיילים. ❤️
יורדת לסיני בשבת, מחפשת טרמפ מהמרכז (בהשתתפות דלק כמובן) בשישי או שבת ובחזור ביום שלישי.
בנוסף אשמח להמלצה לנהג הגון מהגבול לכיון נואיבה, מישהו אמין כי קצת חוששת לבד. שתבוא עליכם הברכה!!! ?
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך