אנחנו נוסעים לסיני בפעם הראשונה, מגיעים לדהב. מתכננים לעבור את הגבול בערב-לילה בחמישי, כלומר לנסוע מהגבול לדהב סביב 22:00-23:00 בלילה (נסיעה של שעתיים). אני קצת חוששת, זה מסוכן לעשות נסיעה כזו בלילה? הרגשתם שם לא בטוחים? לא נוכל להספיק להגיע באור יום.
ואם יש עוד המלצות נשמח לשמוע 🙂
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך