היי, חדש פה ומעולם לא הייתי בסיני, אנחנו זוג שרוצה לרדת לסיני בספונטניות שבוע הבא ל2-3 לילות אבל אין לי מושג איך זה עובד. האם יש איזה מדריך מסודר?
איך חוצים את הגבול, האם נדרש הכנה מראש? איך כדאי להתנייד ברכב פרטי או עם מוניות והאם הן אמינות?, איזה יעדים שווים כדאי לשקול ועל איזה אטרקציות לא לוותר? אם אני שומר כשרות האם כדאי להצטייד במזון והאם אפשרי להעביר גזיה בגבול?
תודה מראש ?
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך