אשמח לעזרה !!
יש לי שאלה אם אני עובר את הגבול עם דרכון אמריקאי ונוסע לשארם ומשארם סוגר טיסה ליוון זה אפשרי ?
לפי מה שאני קראתי שאם אני רוצה לחזור לישראל אז אני מחוייב באותה דרך שהגעתי השאלה אם אני טס ליוון מה יקרה שירצה לחזור לארץ ?
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך