שאלת תכלס:
האם מישהו/י מכם נסע באוטובוס מטאבה לשארם?
אני רוצה לעשות את זה ב"ה בסוכות, בעיקר בגלל הגרידיות הבלתי נסבלת וחסרת הפרופורציות של מחירי המוניות.
אשמח ואודה מאוד לכל עצה/הארה של מי שעשה את הדרך באוטובוס, וגם הוראות מדוייקות למיקום התחנה כשיוצאים ממסוף טאבה יתקבלו בהערכה.
שוקראן!
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך