שאלה חשובה ואשמח שרק מי שיודע מנסיון יענה
יש לנו רשיון רכב שהוא הדפסה חתומה ולא המקורי בתוקף עד 3 ימים אחרי שנחזור. יש חדש מקורי שהיה בטסט ולא עבר בגלל חלק תקול שצריך להזמין ויגיע כשנחזור. יש לו אישור שהיה בטסט וזו הבעיה היחידה. האם נוכל להיכנס עם הרכב?
אם מצאתם בעיה בפוסט ואתם חושבים שיש צורך להסיר אותו מהאתר ו/או מקבוצת הפייסבוק אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נבחן את בקשתכם ונסיר אותו במידת הצורך